karriarguiden.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Karriarguiden.ses integritetspolicy/användarvillkor.
logo

Executive Assistant / Office Manager

Företag Bravura
Ort
Utgår

2022-12-05

Ansök nu

Executive Assistant / Office Manager

Har du goda administrativa erfarenheter och brinner för service med erfarenhet i en roll som Office Manager eller exekutiv assistent? Söker du även en bred roll där du får mandat att ta initiativ? Hos Waitwhile erbjuds du en utvecklande roll i ett snabbväxande Start-up!

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos WaitWhile.

Om företaget

Waitwhile arbetar för att eliminera de miljarder timmar som människor spenderar i köer varje år. Bolagets plattform hjälper företag att leverera bättre vänteupplevelser för sina kunder genom automatiserade, personliga och smartphonebaserade upplevelser. Waitwhiles digitala kötjänst används inte bara av tusentals bolag som Ikea, Louis Vuitton, Amazon och LinkedIn, men också inom sjukvården på kliniker för covid-testning och vaccinationer. Över 80 miljoner människor har använt tjänsten när de väntat och behövt köa varpå bolaget uppger att det sparat dem över 1 miljon dagar i väntetid. Waitwhile är baserat i USA och grundades i Sverige 2017. Här erbjuds du möjlighet att arbeta på ett snabbväxande start-up bolag och bidra till att låsa upp mänsklig potential som annars skulle vara fast väntades i en kö!

Arbetsuppgifter

Waitwhile söker en driven medarbetare som ska arbeta tillsammans med Waitwhiles VD, CTO och Director of Operations och bli en viktig del av ett snabbt växande Stockholmsteam. Du förväntas utföra en mängd olika uppgifter, däribland ansvarar du för att säkerställa att långsiktiga projekt utförs enligt plan samt hantera även mer brådskande krav som uppkommer.

• Arbeta nära ledningsteamet för att hålla reda på deadlines, åtgärdsinsatser och uppföljningar.
• Hantera ständigt varierande dagliga händelser och prioritera utefter det, samt ansvara för att lösa problem relaterade till den dagliga verksamheten på kontoret
• Fungera som kontaktpunkt mellan ledningen och interna/externa kunder.
• Förbereda och tillhandahålla detaljerade mötesagendor samt samordna, samla in och skapa presentationsmaterial för teammöten.
• Hantera koordinering och inlämning av kostnadsrapporter samt fakturering.
• Dokumentskrivning, redigering och beredskap.
• Förbereda styrelsemöten, inkl. intern samordning, granskning och reseorganisation.
• Ansvara Waitwhiles Stockholmskontor, inklusive beställning av kontorsmaterial, hantering av lager etc.
• Planera aktiviteter, såsom fester och konferenser.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Arbetslivserfarenhet i en administrativ likande roll, meriterande om du tidigare arbetat på ett start/scale-up
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt
• God datorvana, meriterande med kompetens inom Google-Suite (Dokument, Kalkylark, Presentationer, Drive, Kalender)

För att trivas i den här tjänsten är det viktigt att du är en noggrann och detaljorienterad person som månar om att arbetsuppgifterna utförs med kvalitet. Du har en god struktur i ditt arbete och kan enkelt prioritera rätt. I den här rollen kommer du få stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och din styrka ligger i att hjälpa andra då du trivs i en stöttande roll där du får ge service till andra. Därtill förstår du vikten av god kommunikation och du är duktig på att uttrycka dig tydligt och välformulerat i båda tal och skrift. Som person trivs du i en växande och snabb miljö som förändras dagligen och du kan enkelt fatta både snabba och avgörande beslut. Det är en driven och ambitiös arbetskultur inom företaget och vi ser därför gärna att du är en person som tar tag i saker, levererar snabbt och i tid, samt håller vad du lovar!

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Typ av uppdrag: Direktrektyrering
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Dela detta jobb

logo
Executive Assistant / Office Manager

Bravura